Fun At The Peak!

shuhadah, shafinaz, shinnaz & haizi


Sabtu lepas..aku & adik beradik berserta hubby aku naik ke Genting..saje-saje bawak adik-adik aku pergi Genting..diorang tak pernah pergi lagi..so aku sebagai kakak sulung bawa diorang ni naik ke Genting..~:p

perasan tak perempuan di belakang sekali..??menyibuk sangat..!
di Genting dia mempunyai boyfren yang sangat kacak!huhu..



Dah 2,3 kali juga aku ke sane..tapi tak pernah pun nak main game kt sane..hanya jalan-jalan..shopping..n makan..:0


Kali ni kiteorg pergi bermalam di sana..ni kire honeymoon aku n hubby jugakla..berteman adik-beradik kesayangan aku..!!luv them so much!mwahxxs~


We all main outdoor & indoor..memang enjoy gile..tapi aku tak larat nak main semua coz pening naik sampan mcm Aladdin tu..aduhh..ni sume gara-gara suami aku, kangah & adah yang beria-ia ajak aku..:p



Here..picta kami di Genting Highland..sangatla menyeronokkan..:)
Haizi bersama Abang Api!haha..

Iklan masakan apa??


My Dear Haizi & Shinnaz



sempat pose di Taiwan


Lastly, thanx to my hubby, Haizi sudi bawa we all pergi Genting even naik Kembara..Kesian Blue Savvy ditinggalkan..apapun bersyukur we all selamat naik & turun dari Genting:)



3 comments:

misaki said... [Reply to Comments]

uikss..bestnya dapat g genting musim2 panas mcm ni..huhuh

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

apesal ko nmpk chubby ni???

shinnaz said... [Reply to Comments]

ala..umiaqeef ni..da tahu tanya pula..aku mmg chubby afta married..:(cane nk kurus nie..mkn jgn ckpla..haha..abesla aku kalo 44 org ckp aku cani..mmg sah btl nie..:p