Hamster Baru!

Semalam macam bosan-bosan je..so..lepas habis kerja..hang out kt alamanda lagi..:p

3 hari berturut2 kt alamanda..haha..kali ni pergi dengan beshfwen aku, cik bee..hehe..agaknye org kt alamanda pun da tau asik muke aku je kt situ..:)apa-apa ajela..!

Sampai-sampai je we all pergi makan..tibe2 teringin nak makan

seperti biase pergi Pizza Hut..aku akan order soup, Deli Wings 4 pcs dan Calamari Rings..sedapnyer...!!

Semalam beli perfume baru..saja try bau lain-lain ni..last perfume..GUESS..wangi giler..favorite perfume..sampaikan adik aku pun beli sama mcm aku..!so..this time nk tukar citarasa pulak..

Tadaaa...!!Midnight Fantasy Britney Spears..sweet gile bau die..selain bau..bentuk perfume die je da buat aku suke!!purple blue!lawa gile..knkn?


Last sekali..aku beli hamster yang cumels sangat..1st time beli hamster..tak tau pulak due2 jantan..so..macam atas dasar kemanusiaan..aku pun beli lagi satu partner(betina) tok diorang..suke bukan main..hehe..(gatal tau diorang nie)..

Afta 2 months betine tu mengandung pulak..so..dapat 3 babe hamster yang lagi cumels dari diorang..tapi diorang tak sempat nak membesar..mati..aku pulak tak pernah membidankan hamster..kucing pernah lew..mak & ayah die pijak2 je diorang tu..sian tau..

Semalam aku ambil keputusan beli hamster lagi untuk yang sekor tu..sian die takde partner..so..aku beli die punye cage yang lagi besar untuk keselesaan diorang..happening gile tempat diorang!!


Tapi malangnya...diorang tak suke pendatang baru lorr..sian yang kecik tu..luke2 badan die..Last2 aku asingkan diorang..so now kene beli lagi satu untuk kawankan yang kecik tu..harap-harap die suke la..:)so..tungguuu..:)



2 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

tau la tgh kaya skang ne..amboi bkan main ko shoping eyh...

shinnaz said... [Reply to Comments]

bukan tengah kaya..time ade duit baik kite beli dulu..keke..tak lama ur turn..hehe..

p/s : tak plan pun beli cage baru..diorang takleh duduk satu rumah..gaduh..:p