Kerjaya Sebagai Customer Service Representative

Kenangan aku 1st time dapat kerja..rasenyer time tu aku la yang paling happy!selain mak aku..haha..yela da 2 bulan da time tu dok kt umah..tolong umi dengan tadika..(riuh rendah kt tadika tu..tak tahan langsung!)

1st day di TMpoint PJ rasenyer mcm takut sgt..tak confident..yela..kite sebagai org yang diberi kepercayaan mewakili syarikat untuk bercakap mengenai produk syarikat..kang salah info naiya jer..knkn?

Hehe...kaunter pertama aku duduk ialah kaunter 8(payment counter)..ganti staff cuti time tu..huhu..1st day keje da sala bagi duit..tp nasib baik uncle tu sedarkan aku time tu..nervouse punyer pasal la nie..

2nd day..rasenyer lebih yakin dari 1st day..:) kawan2 sumenyer ok!diorang mmg besh!!sgt2!!

me wif naza farhana :)

Semakin hari aku semakin selesa dgn keadaan di sana..sampai satu tahap aku tak nak keje tpt lain..yela..1st experience..mestila sume besh!happy!enjoy!fun!paling penting suasana kerja yang sangat menyelesakan..

Rindu sangat nk pgg komputer PCS..ambil customer..balancing..rindu sgt..

Breakfast ngn kawan2..lunch..kat kedai mubarak..warghhh..rindunyer sume tu..kadang2 tu sedih sgt sbb aku da tak keje kat situ..

Tak tahula..pada aku..keje tu menyeronokkan..tak membebankan aku langsung..

hey guys..!introduce yourself..!! 1,2,3,4,5
my name iz shinnaz..n i say hi!
6,7,8,9 n 1o bacx it up an meet my frens! shikin..naza..kak mas n me!!
(hanya husband aku je faham napa aku macam nie..haha)

Ape pun..aku mmg sygkan keje sebagai CSR..dala de uniform yang cun!!wahh..wndunyer..

lepas abis keje..time buat balancing mesti mkn burger + shopping kt 7-e..:p

wif izat..:)

kat sini jugaklah aku jumpe hubby aku nie..:) hi syg..

IMTA..so much!!


7 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

ne puan shinnaz versi kurus..hahahaha

misaki said... [Reply to Comments]

betul2..masa ni kurus..
tp bila da masuk cni dia makin besar..hahaha...

shinnaz said... [Reply to Comments]

werh..apehal korang kutuk2 aku kt cni nier..teruk btl la..:(

yg tu boleh dikatakan zaman kegemilangan la..hehe..<--mcm zaman firaun la pulak..kekeke..

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

ah xkira...ko kene dengar cakap doc ...hahaha

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

phewwittt.. ehhh.. awak nie keje TMpoint ker dulu? xpernah nampak pun.. :P hahaha..

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

cantek la awak nie.. ;)
teringat pulak 1st time jumpa kan..kan??? hehehhe..
ayat pertama (awak tahu tmpoint bukit raja?) (kenapa awak tak senyum).. :)
****syg pakai baju kurung biru masa interview :)

shinnaz said... [Reply to Comments]

elo!..please la..spe yg ngorat spe..?huh!!