Lemon Restaurant

Malam ni...aku & haizi pergi The Mines, Sri Kembangan..saja jalan-jalan..window shopping..

Tibe2 lapau..tapi tak tau nk makan apa..bosannyer asik makan jer..tp kalo tak mkn..lapar la laks..

So..mlm tu aku n hubby decide makan kt Lemon Restaurant..

Tak pernah cuba..so..ape lagi kiteorang pun diner la kt situ..not bad...4.0 bintang aku bagi..we all order deep fried siakap sweets n sour, button mushroom fried egg, 2 pinggan nasi, honey dew and lemon chrisantimum (ala..teh bunga je sebenarnye..eksen je letak lemon)..

Ape pun memang besh die punye deep fried siakap sweets n sour..ditambah laks ngan honey dew aku tuh...warhh..terliur balik aku..untuk tatapan sapa-sape yang teringin nk coba David teo punyer kedai..Lemon Restaurant..Cubalah:)

button mushroom fried egg..senang je masak die ni...

ni la yang aku kate sedap tu..da lama da cari lauk nie..

suasana di Lemon Restauran..simple je!



2 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

mahal x shinnaz makan kat sini?

shinnaz said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : nak kata mahal..boleh tahan la..tu sbb ade due lauk je..haha..tak la..:p
javascript:void(0)
sayur die bukan taste aku..chinese style kot..satu pinggan Rm12.90 tak silap aku..

untuk 2 pinggan nasik, ikan, telor, 2 gelas air..RM 60.0o++

try la..!!sdp..pk harga mmg la mahal..tp sesekali nk coba..hehe..