1 hari lagi...

mm..tinggal satu hari lagi jer aku nk g Langkawi..
means aku kene tinggalkan hubby aku..
mesti aku rindu die kt sne..
(tula..nk sgt bersosial!!huhu..semuga sayang merestui percutian aku kali nie..)
mekasih sayang..
mesti aku rindu!!rindu!!rindu nk gurau2..
nk tgk wayang..hari Khamis laks tuh..
Fast & Furious baru kua laks time tuh..adeh...:(
(sayang tunggu org taw tgk muvie tuh..)
tak pacx barang lagi..
seronok nk pegi..
tapi berat hati nk tinggal kn hubby aku..:(
penat sket la hari nie..
sebelum pegi holiday nie..
aku kene pikir baju ape nk bawak..beg ape??..kasut..
argghhh!!kn best kalo beli baru..^--^ <---tanduk syaitannirrajim
"shopping lagi..~"<--setan jahat bisik
"dah dahla shinnaz..!!"<--setan baik bisik
haha...:))
mm..nk tido skg nie..hubby da tido dulu..
mengalahkan orang keje buruh binaan lak..hehe..
yang dgr skg nie..dengkuran haizi!!
warrgghhh!!!!!!takleh tido la aku..
apepun syg kt b!!mwahxmwahx~

pesanan untuk suami tersayang : sepanjang orang bercuti..doakan orang selamat pergi dan balik..IMYA!!



3 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

eleh...nak tdo pon sempat agi nak wat entry...
ala shinnaz, macam aku xtau ko bukan berat ati pon,mesti ko suker gler nak bersosial ngan geng2 ko kan..hahaha..

p/s:mesti haizi suker gler ko gi sane, die duk sowang2 kat cne kan..bahaya tuh..ko caya ke kat die tgl sowang2..(setan jahat bisik)wakakakaka...(gelak jahat)

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

(mesti aku rindu!!rindu!!rindu nk gurau2..
nk tgk wayang)
--> ayat pancing tu..

(hari Khamis laks tuh)--> ada apa dgn hari kamis? hihi..

pesanan utk haizi :

(sayang tunggu org taw tgk muvie tuh..)--> xyah tunggu dier..

(berat hati nk tinggal kn hubby aku)--> dier tipu!

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hehehhe..betul betul betul tu rozi...tu seme taktik je tuh..kalo betul rindu mesti cancel xjadi gi..hahahaa