Antara Dua

mm..betul² dalam dilema nie..

aku skg ni berangan² je nk Bracelet GUESS tuh..wawawaaa!!!
kekadang bengang tol ngn shopping complex nie..hish!!


aku da ade 2 jam..No. 1 dan No. 2..

hari tu aku da cakap da kat hubby aku..
"kene beli jam lagi..coz..jam no 1 tu untuk pegi ofis jer..jam no due tu g jalan²"
(tak formal la konon)..


jawapan die lebih kurang cani.."ala..sama jer..No. 1 tu g mne² pun boleh..."

maksud die canila...
"ala..jam tu elok lagi..tgk b nie..pakai jam biase jer.."<---tak ske tau mcm nie..:( pada aku la knkn.. kalo kite pakai baju kurung oke la pakai jam mcm nie knkn?? mesti cuweett...!!


pening la tgk jam nie..:(

Jam asal aku no. 1 tuh..lebih kurang ngn breacelet GUESS jgk..
tapi die kaler silver n takde manik²..


Jam No. 2 tu..cantik jugakkn..ade batu²..
aku pernah pakai sekali jer..
siyesly..mmg cantik..
tapi tak cantik kt tangan aku yang gelap tuh..


(moral of d story iz..lenkali beli jam..jangan terpedaya dengan cahaya lampu..)

skg ni..kene pikir btl²..!
ikut kate hati shinnaz...mane satu yang terbaik..??
jangan amalkan pembaziran..pikir baik²..
:(
semoga aku membuat keputusan yang baik...aminn..
hari ini adalah hari yang ting tong sangat!!



3 comments:

busyuksayang said... [Reply to Comments]

i love the second one..:p

p/s : hello dear...:)

shinnaz said... [Reply to Comments]

busyuksayang: hehe..kite pun suke..tapi tak kene ngn kaler kulit tangan kite..nmpk tak lawa..:(


p/s: hi..:)

shinnaz said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.