GUESS Bracelet Watch

Aku memang pantang tgk bende bersilau-silau nie..berkilat jer..hehe...lagi² ade manik² ker..diomand ker..batu² ker..ske gile..rase nyer mcm bersinar jer..hehe..

semalam pergi Parkson, Putrajaya teman husband beli traksuit nk pegi Teambuilding Lumut..so we all jalan² la..nanti lama tak jumper..rindu laks..hehe..3 hari jer..

tibe² mcm tergerak hati jer nk tgk jam kt GUESS..so..aku pun saje la lalu² kt depan GUESS department tuh..

tibe-tibe..

aku jumpe nie..





cantik giler..

30% offer..mm..lagila..tak senang duduk..haha...

aku da lame da cari jam nie..npe la skg baru jumper..npe la tak gaji semalam..eee...

aku tunjuk kt husband jam kesukaan ni..last² die kate..

"ala..pandang jela..tak payah beli la..hari tu baru je beli jam..
aku da sedih da..:(

npela lelaki ni tak memahami perempuan..kan lawa kalo aku pakai jam tuh..wife die jgk..!!mm..

ape pun..parkson..sale tu bia lama cket..sampai dapat gaji..hehe..tunggguuu!!

7 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

weii..cantiknyer..baper ratustu..nak jugak....

shinnaz said... [Reply to Comments]

jomla kite beli ramai²..

misaki said... [Reply to Comments]

ko memang antu shoping..pantang nampak...
semua nak beli...hahahahos

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

uishh lum jadi antu lg arr....

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

hehehehe... :P

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

jom arr beli..shinnaz beli 2 ek..utk aku 1..huhu..

shinnaz said... [Reply to Comments]

ummiaqeef: ape laks beli satu..2,3 pun boleh..hehe..:p

bykla ko!!nk beli satu pun belum tentu dapat taw..:(