Knowing


Semalam kn..aku pegi tgk muvi kt Alamanda, Knowing..Nicolas Cage yang belakon..siyes la cite ni mmg best!!giler²..<--pada aku la..+ my hubby..:) Jalan cite die memang best!!suspen..scary..mysteri..hehe.. tapi yang tak bestnyer ending tak best pulak.. mcm cite UFO biase² tu pulak.. cite ni aku bagi 4.5 bintang!! dengan nombor yang ditulis oleh seorang budak, Lucinda Embry kenyataan menjadi betul.. Lucinda boleh meramal apa yang akan jadi pada 50 tahun akan datang... semua nombor tu di siasat oleh John(Nicolas Cage).. paling suspen bile tgh² jammed kete byk tibe² ade kapal terbang terbabas kt situ.. nampak real..cane la kalo aku kt situ.. pada pendapat aku la kn..cite ni betul² mengingatkan aku pada hari kiamat.. menimbulkan keinsafa...kalo ape yang aku tgk tu pun da nampak teruk..ni kan hari kiamat.. tak taula..cite btl² buat aku berpikir..
"macam tu ker hari kiamat nanti?"...
ape yang pasti die lagi teruk dari tu..


p/s: korang mesti tgk!!!


4 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

so ini maknenye ko kene la bertaubat cepat2...jadi insaf ...

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

aku kena beli cd..

shinnaz said... [Reply to Comments]

semua dari kita kene bertaubat dan mendekatkan diri dengan Tuhan yer..remind untuk semua orang..:)

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

tapi ko kene lebih tobat arr..heheheh..banyak dosa..