tag dari iza - gambar profil blog

1.Letakkan gambar profile anda



2.Terangkan apa maksud gambar itu?
ni gamba mase aku jadi CSR kat TMpoint Petaling Jaya..bile ingat balik keje nie..mesti aku sedih..aku nk keje sne!!boleh tak berenti keje..arrrgghhh!!

3.Kenapa pilih atau letak gambar itu?
aku pilih gamba ni sebab gamba aku sorang..haha..pastu aku rase gamba ni besh giler..maybe sebab time tu nampak gigi kot..haha..yang paling penting..time tu aku heppy keje kt situ as a CSR..

oleh yg demikian, dengan segala hormatnya aku menyerahkan tag ini kepada rakan² blogger yg lain utk dikongsi bersama..

*sila lah buat jika ada kelapangan masa..aku tidak memaksa ye..hihi..
*

4 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

ko suker gambo ne sebab tim ene ko kurus kan..hahaha

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

ishkk...xleh la nak tengok gambar nie... jatuh hati lagi lak nanti.. huhuuh

shinnaz said... [Reply to Comments]

iza: mestila..time ni aku kurus sangat²!

haizi: hehe..luv u!~

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

kurus tang mane tu? ehehe