Award : Bangga Jadi Aweks

..iza..sowy lame nau mase nk menjawab tag u nie..hehe..cute sesangat²..
apepun..tq iza..marilah kite sesame jadi aweks² yang cun melecon tuh..

Syarat2 menerima award ini:

1. Pastikan jantina anda ialah perempuan
2. Copy badge sebagai award anda
3. Nyata 7 sebab kenapa anda bangga menjadi perempuan

1. saya boleh shopping (perempuan mmg tak boleh dipisahkan dgn soping)
2. saya boleh beli kasut kaler warne warni
3. saya boleh pakai baju mcm² pesen
4. saya boleh menangis sekuat hati saya (tidak pada lelaki..haha..guys kene nanges sket² jer)
5. saya telah menjadi isteri kepada Mohd Haizi Mohd Khair
6. saya boleh manja² ngn suami saya & kawan perempuan saya
7. saya akan melahirkan babe yang cumels untuk suami saya
8. saya akan/mesti/pasti diselamatkan oleh lelaki idaman saya..haha


4. Pass kan award ini kepada girl-friends anda
now , this beautiful award goes to

* semua bloggers yang singgah kat blog saya ni la yer..*


p/s: sape lelaki idaman saya?


3 comments:

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

kiter!!!

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

akhirnya siap jugak tag ko eyh..

shinnaz said... [Reply to Comments]

haizi: elo??:p


baBe_ieza : tu ar..aku coba sedia upaya menyiapkan tag yg u bagi..hehe