Award Friendship dari Rosie a.k.a Ziana



Peraturan nak jawab tag :

1. Copy badge "2008 Cute's 3logger Award" di atas untuk diletakkan di blog anda.
- sila lah copy awad ini<---da copy da...:p

2. Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini kepada anda.
- Pn Rosie..(nama da mcm wife Chu Kang taw):p..die seorang ofizmate saya yang berusia 26++..telah berkahwin dengan Encik Amin..juga mempunyai cahaya mata yang cumels..Aqeef Irfan..nama manja Aqeef selain dari itu ialah Irfan..Nama sebenar Rosie adalah Roziana Abd Rahman..berasal dari Johor..:)

3. Setiap blogger mesti menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di-tag)
  1. shopping
  2. kuat merajuk/mengada/menjerit
  3. simple n easy
  4. jelousy
  5. ade 2 orang adik (termasuk saya 3..kesemua perempuan)
  6. saya tidak mempunyai kereta pun..:((
  7. seorang yang penyayang (especially kucing)
  8. suke makan Lamb Chop -->nyuuummmyy
  9. saya suke GUESS
  10. seorang yang boros
4. Anda perlu memilih 6 penerima award seterusnya dan menyatakan nama mereka di blog anda.
- 6 orang pertama yang baca blog saya..(ade ker??)

5. Jangan lupa untuk melawat blog mereka dan meninggalkan komen yang menyatakan "anda telah di tag - sila layari blog saye untuk mendapatkan award anda". Terima kasih!
- saya tak pasti siapa 6 orang pertama yang baca blog saya..haha..


2 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

ayat skema rama..dah la tiru ayat aku..penerangan pasal aku sungguh detail..pesal x letak no ic..alamt rumah sumer? hahahaha...

shinnaz said... [Reply to Comments]

haruslah aku bagi penerangan detail..haha..no ic tu payah cket la..nanti orang tau la ko dari mne..hehe..