Pujuk?

..got this form darl hubby..

darl hubby suke buat suprize..hehe..tadaa..balik rumah terus letak dalam pasu

..neway thanx..<--mcm tak eklas je knkn..haha..
..saya sedih sangat bile berlaku salah faham antara saya dan darl hubby..
..die suke kacau saya..
..membuatkan saya berkata...
"arggghhh..geramnyer..nk tumbuk??"..

..boleh tak??..
..tapi bile tgk je picta darl hubby terus cam nak nanges..
..tapi saya rase darl haizi sayangkan lebih dari saya sayangkan die..
..ade ke camtuh??..
..kalo mcm tuh takper...hehe..
..blur..


p/s: teringat insiden dapat bunga meja dari darl hubby..adoyaiii


6 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

wah3x..sweet tol haizi pujuk bg bunga..n aku n rozi pon mintak sekuntum gak smlm..hehe tq ya!!

busyuksayang said... [Reply to Comments]

wah!!! so romantic :)

shinnaz said... [Reply to Comments]

baBe_ieza : haha..tula pasal bunge tu tinggal 1o..hehe..same-same..:)



busyuksayang : nk pujuk camtula..huhu

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hehehe..saje je aku nak tunjuk kat hubby aku...hehee.tp laki aku xkan nyer nak bagi bunga...

erin said... [Reply to Comments]

wa.. majuk je dapat munga..! best tul..!laki ko ni romantik tau tak..!
jeles gak aku sebb belum berkesempatan utk merasai perasaan itu..
maklum la baru 13 hari menjadi seorang isteri..!

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

sedey..ade kisah di sebalik bunga sekuntum mintak kat shinnaz tu..:(