Happy 1 Year Ann

..selamat ulangtahun perkahwinan saya dan haizi..
..yang pertama..
..1hb jun 2009..
..tiada apa yang saya harapkan..
..melainkan saya bahagia disisi suami saya tercinta..
..dan berjanji membahagiakan suami saya..
..semuga dikurniakan cahaya mata yang cumels2..
..dimurahkan rezeki..
..semuga perkahwinan yang dibina berkekalan sehingga ke anak cucu..
..luv him so much..:p
..wahaha..celebrate awal la pulak~..
..sangat la mengujakan..

prezen lagi from darl hubby~lalalala

p/s: celeb awal coz da dpt hadiah..haha..


14 comments:

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

hepi 1st annivessary to both of us...
Tq 4every loves and cares...i luv u too..
Semoga kita akan trus bhagia n dikurniakan babe2 yg cumelz2!!
***hope suka annivesary gift tue ya!

Anonymous said... [Reply to Comments]

congrats!!!!!!!!!! hapy anivesry 4 both of u.... smga berkekalan hingga ke akhir hayat..... nas, xnk wt mkn2 ke??? hehehe...

shinnaz said... [Reply to Comments]

Anonymous = Jana : tq dear..harap² begitula..semuga berkekalan..aku ngn haizi mkn due org sudah..


p/s: sibuk je jana nie..:p

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

wahh..patut la nak balik ngan haizi semalam eyh..da sambut anniversary rupernyer walaupun lmbt lg..dapat adiah sudah..hehehehe

neway, happy anniversary utk korang berdua, semoga nti lg bahagia ngan baby...

shinnaz said... [Reply to Comments]

baBe_ieza : tak planning la smlm..lagipun tuan kete da xnk kwn ngn saya..sob..sob..:((


tq..semuga begitulah hendaknya..u too:)

shinnaz said... [Reply to Comments]

haizi : mestilah suke..sangat!

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hahaha..dapat adiah aper tuh?

busyuksayang said... [Reply to Comments]

wah!!! awalnya celebrate dear...anyway, happy anniversary to u both...always in love ok...dan k.jue pun tak sabar nak tgu 260509 nie...our 3rd anniversary...muahssss

shinnaz said... [Reply to Comments]

baBe_ieza : rahsiala..haha..:p


busyuksayang : tqtqtq..hehe..da dpt hadiah awal..xmenyabau..terpaksala celeb awal..hehe..nti 010609 minta lagi..hehe..dpt ker??semuga k.ju pun alwiz in love dgn hubby:)

Anonymous said... [Reply to Comments]

kedekut la ko nie.... huh!! majuk...

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

bestnye hubby bg present..

shinnaz said... [Reply to Comments]

ummiaqeef: nanti ur besday and ann mestila hubby bg prezen..tungguuu!!~

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hubby kiter xbanyak duit nk bg kiter present kan rozi..kene la beli sendri...huhuhu

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

iza : aku la tuh yg slalu kena beli sendiri..