me wif baby~

Hehe..dulu belum kawin orang tanyer..bile nak kawin..la nie..da kawin..orang tanyer bile nk ade anak?agak2 kalo aku da ade anak..ape la diorang tanyer..?

a) bile nak tambah lagi satu??

b) bile nak bagi kawan dkt anak no 1??

c) lain-lain...
(jawapan sume di atas adalah sama)

sumtimes fed up..!tensi..stress..tapi ape kan daya tu sume keja Yang Maha Esa..sekuat mane usaha pun..tapi kalo takde rezeki nk wt camno..redha je la..mungkin ade sebab kenapa belum lagi dikurniakan cahaya mata..ape pun aku n hubby percaya satu hari nanti aku akan mempunyai 3 orang anak..hehe..yeahhh!shinnaz boleh!!



..me wif wafa nafisha..

..me wif aqeef irfan..

..me wif anak akak ofizmate..(dunno her name)..

..last one wif cute adriana..(luv her name)..


p/s: waitin rosie nk stroberi..stroberi..


7 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

comeinye aqeef irfan tu..anak sape la tu ye?

p/s : haha..strawberi keychain ade la..hahaha...

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hahaha..suketi je ko tayang anak orang kat cne..mintak kebenaran ke x ne?

shinnaz said... [Reply to Comments]

ummiaqeef: anak spe ntah! hari tu jumpe kt gelongsor tu la..tu sempat pose tuh..haha..

baBe_ieza: xla..rosie tu yang minx kebenaran kt aku hari tu nk amik gamba ngn aku..haha...

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

perasannye kak shinnaz tu..eh..dik shinnaz..

iza,
nti anak ko kuar dier mesti masuk gmbr anak ko lak dlm blog dier..hahaha..

cikgufarha said... [Reply to Comments]

mulut manusia ni bukan leh ditutup huhu..per2 pon semua tu rezki allah..bykkan berdoa...

**i like bb very much**
**nice blog**
**salam kenal n jemput dtg ke blog sy**

heh

shinnaz said... [Reply to Comments]

cikgufarha: betul3..mmstil menunggu dgn penoh kesabaran..hehe..

tq..:)

nanti saya tgk yer..:)

cikgufarha said... [Reply to Comments]

alamak..shinnz..awak g blog ygbaru je sy create hehe..citu tak byk sgt story..jemput dtg kat blog sy yg tajuk ITU&INI hehe..layout doraemon haha