Tag dari baBe_ieza

Ieza..thanx bagi tag nie kat saya..XOXO~


1. Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.
*ni kan gamba kawin saya..mestila suka..(apelah soalan org yang tag nie..haha)
*sebab 1st time saya di make up..(tak suke make up)
*sebab suami saya nk segak begaya dengan baju melayu<--mcm Hang Tuah
*sebab saya rasa gamba ni kenangan paling manis dalam hidup saya


2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?
1 Jun 2008, Jam 10.00 pagi, di rumah saya, Meru

3. Apakah warna tema majlis perkahwinan korang???
Nikah - Cream
Rumah saya - Purple
Rumha Haizi- Putih

4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???
sebab die penyayang..baik hati dan mampu menjaga saya dan memberikan saya kepuasan!!haha

5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.
dapat babe byk² n cumels..dan berkekalan ke anak cucu

6. Tag orang lain tuk buat tugasan ini..
*erin yang baru kawin*


2 comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

sgt sweet smoga berbahagia sehingga ke akhir..=)

shinnaz said... [Reply to Comments]

Anonymous : mekaceh!