~@tag.mengenai.pasangan.anda@~ from Ieza

..suke diz picta coz..1st time tgk gamba die yg ini..

Saper nama pasangan anda?
Mohd Haizi Mohd Khair-->si cumels

Baper umo pasangan anda?
tua dari saya..29 tahun kot..(lupe lorr..-_-)

Apa yang paling diminati oleh pasangan anda?
MU??..kereta..muvie..
(same like me)

Apakah karektor pasangan anda?
Penyayang..Soft-spoken..hormat orang tua..pemalu (dgn orang yang tidak beliau kenali)..manja..<--ngn saya jer

Makanan kegemaran pasangan anda?
Nasi Goreng Ayam, Nasi Goreng Paprik, Nasi Goreng Daging Merah, Nasi Goreng USA, Nasi Goreng Kampung..senang cite sume nasik goreng sayang mkn..

Macam mana pasangan anda tidur?
baring terlentang..bantal di atas perut..berdengkur++

Apakah perkataan pertama yang dilafazkan ketika pertama kali berjumpa dengan anda?
tak hengat..nervouse time tuh..haha..tempat saya ingat..kt KTM Subang

Apakah yang membuatkan anda suka dengan pasangan anda?
saya suka sayang sebab..
die ambil berat tentang saya dan lembut orangnya..tidak pernah marah saya..

Apakah impian anda dengan pasangan anda?
mempunyai cahaya mata yang cumels..dan berkekalan sehingga bile²..
(boleh tak cakap hanya maut yang memisahkan saya dengan Mohd Haizi:(( sob..sob..)

skang ne saya nak mengetag :
*erin*
silent reader
--> *jana kot*
*haizi*


3 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hehhe..lame ko peram eyh...aku taw ko memg suker jawab tag pasal haizi kan..

Anonymous said... [Reply to Comments]

sory..sy xde suami..hahahahaha... :P

shinnaz said... [Reply to Comments]

baBe_ieza: ala..tu je suami yang saya ada..hehe..sayang haizi..xoxo~

Anonymous : bf ade kot??jawab jelah tag saya..tak kisah..asalkan jawab..huhu