Holiday@Kota Kinabalu, Sabah

tinggal esok sahaja saya akan bercuti ke Sabah bersama family saya..actually umi yang beria² nak pergi..agak sedih dan menyesal juga tidak dapat bawa family bercuti sebelum nie..banyak faktor yang saya fikirkan...

i) saya terlalu muda..(tak tahu jalan)
ii) saya baru habis belajar
iii) kewangan (time tu mane ade duit..knkn..)
iv) saya berkahwin dengan Mohd Haizi

so..bila da berkesempatan..saya bawa mereka..tak dapat beri semua, setengah pun ada..asalkan niat saya telah dilaksanakan..hehe..besh..besh..pada saya setiap manusia itu, berbeza² pandangan dan layanan mereka terhadap family mereka..mungkin pada saya dengan begini merapatkan saya dan umi..sayang umi sangat²..sedihla pulak..sob..sob..pada orang lain dengan memberi prezen, wang perbelanjaan dan lain-lain..

saya berharap sangat holiday kali ni menggembirakan hati umi, family and tak lupa suami saya..holiday ni lebih menyeronokkan kalau diorang seronok..boleh ker??..tak sabau nk tunggu esok..baju tak pacx..tapi saya asik remind adik² saya kemas beg..sbb diorang adalah due orang yang suke berlengah² seperti kak long..haha<--btl tak sayang??:p

semoga perjalanan kami ke sana selamat pergi dan pulang..amin..



8 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

jangan lupe ole² nya ye?

shinnaz said... [Reply to Comments]

ole²??ape tuh??hehe..

faRahFatiHah said... [Reply to Comments]

wah bestnyer hehehe akk pun nak g gak tp awal bulan dpan la huhuhu besh2

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hehehe..ole2 dari Sabah..bestnyer..kalo ade buah delima belikan yer..hehehe

shinnaz said... [Reply to Comments]

faRahFatiHah : ala..akak da selalu jalan da..jauh lagi..hehe

baBe_ieza : insyaallah kalo ade erk..

busyuksayang said... [Reply to Comments]

best shopping di sana tau dik..:D

ibuhaikal said... [Reply to Comments]

semoga percutian ini membawa kenangan kepada shinnaz and the family k..

p/s: happy holidayy..(Mrs.Mat Nor)

shinnaz said... [Reply to Comments]

busyuksayang : btl ker kak jue..ni yg makin ecxited nie..hehe..

ibuhaikal : tq kak ina..<--btl ker?hehe..kim slm ngn matnor yer..hehe