Jalan-Jalan di Kluang

habis dari course hari tu..saya dan suami saya telah bermalam die rumah auntie saya di Kluang...sementara menunggu auntie balik keje..kiteorang round² bandar Kluang..sepanjang duduk kat sne 7 hari..da boleh hafal jalan mane..pergi mane..hehe..


Aktiviti 1

lunch dengan darl hubby kat Rail Coffee Kluang..saya bukan penggemar kopi..so..rase die cam biase je..haha..(gamba xsempat nak snap)nti kalo ade saya masukkan..hehe

Aktiviti 2


mm..tgk muvie..Jangan Pandang Belakang Congkak..cerita die biase jer..klaka pun biase..mcm drama jer..haha..sian lisa surihani..tak banyak cakap pun..haha..2.5 star untuk cite nie..layan muvie kat Big Cinema, PACIFIC, Kluang..hanya 3 pasangan jer dalam muvie nie..haha..

Aktiviti 3


makan durian..alalala..sedapnyer..mmg da lama tak makan selepas insiden muntah teruk hari tu..tapi makan sebijik jer..tu pun tak habis share ngn hubby..mmg sedap giler!!!di Kluang masa ni..memang byk durian..diorang jual longgok²..sekilo rm0.8o sen..murahkan??


Aktiviti 4

disebabkan kami mcm da lama je tak balik kg..tgk atuk ngn mak tok..so..pergi Muar..sebelum g sane..pekena Kopi 434!!diulangai saya bukan penggemar kopi..haha..tapi disebabkan hubby kate kopi tu sedap dari Rail Coffee Kluang..try!!try!!try!!so..seperti biase..mcm biase je..tersangatla kow!!yang sedap kt situ..roti bakar kaya butter..gile sedap..!!mmg sedap!!sangat sedap!!sangat!try tau sape g Muar..layannnzzz




0 comments: