The Nail Parlour

The Nail Parlour, Alamanda


Hari tu pergi Alamanda..cari baju haizi..baju kerja..baju raya..baju raya??? -->persedian awal..hehe..sambil jejalan kat situ tetibe nampak satu kedai baru bukak..salun kuku..???ye ker??..memandai je I tau..pergi dekat2..baru nampak..ceria betul la kedai tuh..pinky-pinky..~

Da lame tau tak belai-belai kuku nie..last masa saya kawin hari tu..giler lama..berkarat da..hehe..setelah mendapat permission darl hubby dan menunggu hampir 1/2 jam baru la turn saya..manicure and french sahaja..mengambil masa 1 jam sahaja..disebabkan En. Haizi tak mau tunggu lama-lama..dan dia pergi bermain game sementara menunggu saya..

1st time dapat buat french nail nie..takut2 juga hubby tak kasi..tapi disebabkan wanita ada excuse every month so..saya pun lenjan la..hehe..manicure + french = RM 40..murahkan???best!best!

hasil dari cite tadi..biase je..tapi mcm kepuasan..sesaje nk memanjakan jari jemari..

haha..-_-

p/s: kerana saya rasa diri saya begitu berharga<--iklan


7 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

aku pun ade wat saloon ni gak..murah je utk kengkawan...hahahaha...tp besenye regular customer aku ialah hubby aku...kuangkuangkuang..

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

sempat lg nk manicure bagai...

busyuksayang said... [Reply to Comments]

bestnya dear...last wat masa kat bali hari tue, murah gila...dlm belas2 jer...k.jue dah usha kedai nie tapi ntah bila ada kesempatan nak wat manicure nie :(

Baby Tiger said... [Reply to Comments]

40 hengget je? best best!!

jue, bali mmg la murah! :P

JANA CANTIK!!! said... [Reply to Comments]

OIT..LMA X YM??

shinnaz said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : oit!!tu self sevice la tuh..:p

baBe_ieza : sempat..sempat..hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih..(tetibe)..haha

busyuksayang : mmg best..!!kedai tu baru buka..nanti ajakla hubby pergi buat sekali..lelaki selalu nk malu-malu..knkn??atau laki kita sahaja??

Baby Tiger : tu la kn..sebab last buat Rm 70++..padahal same je..:)..

Janet : ko salah entry la na..hehe..suka nk lari topic..ade course..:)

Felisha J. Kim said... [Reply to Comments]

Please share my story about this nail parlour in Aeon Bukit Tinggi Klang!

Please do not get nail service from SuKi.

Please visit my blog to see my full story, I was so furious at Suki for being so arrogant and the mockery!!!

http://mundanethingsamuseme.blogspot.com/2009/08/nail-parlour-aeon-bukit-tinggi-shopping.html