Rm5o

..erm...jakun betul tau..hehe..
..semalam haizi pergi draw money kat ATM..

..japg dapat duit rm5o yang cantik sangat..

..erm..bestnyer..duit baru!!!..
..yeeehhhh!!..
..haha..

p/s: sayang nk gune?erm..:)




7 comments:

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

bukan dah guna ker? beli mocha... huhhu....

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hahahaha..sayang konon nk gune...terdesak gune gak weiii

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

simpan la wat frame..iza sayang nak gune..

faRahFatiHah said... [Reply to Comments]

huhuhu akk pun dah tgk duit tu..mula2 konpius gak, tp bila tgk lama2 cantik kan? huhuhu

Beautiful Disaster said... [Reply to Comments]

hoh. kat bank negara banyak ni. mau? hehe. ryn yg keje kt bank negara ni pun tak ada lagi selai ni. kene dptkan jugak ni.

ibuhaikal said... [Reply to Comments]

laaa...bukan dah kuar lama ke duit tu...dulu je kan limited sekarang diaorang kuarkan balikkk...

tapi kalau sayang nak guna g uat frame yeaa..cik shinaz heeeheee..

shinnaz said... [Reply to Comments]

baBe_ieza : I ada org yang simpankan dan boleh dipercayai..knkn haizi??

ummiaqeef : tak elokla duit simpan dalam frame

farahfatihah : mmg cantik..cantik coz baru kot..hehe..kaler die pun oke..

Ryn : erm..u keje kt bank negara..haruslah byk..hehe..

ibuhaikal : oo..ye ker..tu pasal la jakun sket..hehe..