Tag Marah!!

yeahh!!saya dapat Tag dari Ibu Haikal.. actually..saya tak pernah pun jumpe Ibu Haikal nie..hehe..tak berpeluang dan tidak berkesempatan lagi...Tapi insyallah satu hari nanti..knkn?? Ibu Haikal adalah isteri kepada ofizmate saya..Mat Nor..mekasih yer..:)

Amarah yang Marah

1.) Bila Last Kena Marah?
- belum kene lagi sebab hubby pergi Terengganu..so tak berpeluang nak kene marah..haha

2.) Kena Marah Ngan Sape?..Letak Nama Penuh Beliau..
- kan da ckp tadi..tak kene marah lagi..haha..kalo ade pun ngn Haizi la..

3.) Apakah Tindakan Anda Bile Kena Marah?..
-diam jer..sebab rasa macam terkesima..wahaha..pastu merajuk..pastu nanges..pastu jerit² tak puas hati<---gile teruk bini Haizi nie..haha

4.) Apakah Perkataan Pertama Yang Keluar Selepas Anda Dimarahi?
- "apsal nk marah orang pulak??dia yang tak betul!! <-- kalo dia yang bersalah!
- "sampai hati b mara² orang.."sambil nanges.. <-- kalo saya yang bersalah..:p

5.) Antara Bentes Kaki Dengan Pijak Kaki, Mana Pilihan Anda Jika Dapati Anda Tidak Bersalah?
- ape benda tuh?tak tahula..

6.) Rasanya, Bile Anda Kena Marah, Anda Akan Lepaskan Pada Orang Sekeliling kah?..Atau Siput Tepi Pasu..Atau Daun Pokok Semalu?..
- saya akan marah dekat die juga..tapi kalo orang lain buat saya marah..saya akan lepaskan di suami saya..sian sayang..i'm sowy..

7.) Apakah Ucapan Kepada Orang Yang Suka Marah2?..
- sekali sekala takper..:)

8) Senaraikan beberapa orang yang anda rasa boleh jawab tag ini. ??
sume orang yang ada perasaan marah/orang yang tengah marah dll..

p/s: saya seorang yang 'panas'


0 comments: