Terengganu

Hari ni saya MC akibat senggugut yang entah ape2 nie..
Hubby macam risau nak tinggalkan..sebaik ade Kangah..:)
Husband saya ke Terengganu tadi. Nk ikut bole tak? :(

Macam mana dengan cuti rehat yang tak serupa cuti tuh?
E..tension betul tau! Lastweek baru cuti rehat.
Risau sebenarnya dia pergi sorang².

1st planning family Haizi follow sekali.
Tapi tak jadi

Rabu..Khamis..Jumaat. Lamanya! Kekangenngan la lepas ni..sob..sob..

Semoga perjalan sayang selamat pergi dan pulang. Buat yang terbaik.
Kalau ada rezeki mesti tak kemana kan sayang??

Haizi seorang yang tidak putus semangat. sila cuba sehingga berjaya. selagi mampu.

Sebagai isteri saya akan menyokong apa yang baik untuk Haizi.
Semoga Allah mempermudahkan jalan dan rezeki untuknya. Amin.




p/s: nak buat apa time Haizi takde nie..?



6 comments:

FARAH MILA said... [Reply to Comments]

saya sgt tau shinnaz sbenarnya buat-buat senggugut sbb nak hantar haizi ke muka pintu.hahaha..jgn marah ...

p/s bila nak jumpa korang bagi kurma dgn souvenir ni...

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hanya alasan tuh ..hehehe..weiii tulisan ko xleh kecik lg ker....berpinar mata aku ne nak baca...

busyuksayang said... [Reply to Comments]

ajak kakngah gi jalan2, tgk wayang, makan2 & shopping2...oppsssssss

shinnaz said... [Reply to Comments]

FARAH MILA : haha..mane tau nie..:p sempat la jugak breakfast sesame..heeh..

p/s: wahh!mekasih..selalu bagi souvenir..tq

baBe_ieza : hehe..laptop kt umah da 'tue' la..mintak sesape belikan..

busyuksayang : hah??kak ju bagi cadangan yang baik!!semalam satu permulaan yang baik untuk bersosial..hehe..

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

erm..patut ptg smlm nmpk tggu cab nak g alamanda rupenye..byk bersoping??

p/s sejak bile ko pandai kecek indon? 'kekangenan'...lalalala..

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

hehehe...sian laptop da tue..ko kan banyak fulus, beli la baru...ataupon ko yg da tue xnmpk huruf..huahuahu