+ve @ -ve? which one?

saya tengah down!! sekarang nie..
kenapa die tidak boleh mengeluarkan sesuatu yang baik dari mulut dia??
kenapa mesti dia buruk sangka tentang orang lain??
Atau saya seorang SAHAJA?!

kenapa?kenapa?kenapa?
saya tahu awak pekerja paling cemerlang selama 365 hari!!without MC dan EL.
Betul!! Saya dikelilingi oleh orang berfikiran macam tu.
Saya tidak menyalahkan dia.
Tapi saya!
Sebab orang kata jangan salahkan orang lain. Salahkan diri sendiri dahulu.


p/s: Weh! dia..tunggu turn kau..


8 comments:

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

sabar je la shinaz..tu seme dugaan...

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

JGN PK KAN ORG LAIN..PEDULIKAN JE..YG PENTING ANTARA KITE NGAN BOS OK..

MRS. K said... [Reply to Comments]

mulut orang..
hati orang kite tak tau
tapi yang penting
kita HEPI!!

busyuksayang said... [Reply to Comments]

kenapa nie dear??? susahkan kalo keje dgn division yg ramai sgt org nie :)

ibuhaikal said... [Reply to Comments]

sapekah orang yang telah membuat kamu jadi begini?...

sabar je la dikkk...uat tak tau je..

lienda said... [Reply to Comments]

tak yah dilayanzz..
pekak kan telinga butakan mata..

La DoLce said... [Reply to Comments]

kamu pindah ofis sy jerlah..ehehhe

shinnaz said... [Reply to Comments]

baBe_ieza : mekasih ieza..

ummiaqeef : tq rozie..ko ngn bos ko okela..mesra jer..jeles I..huhu

Mrs. K : mcm mane nk heppy kalo kt ofiz mcm tuh..:(( sebaik ade Haizi..hehe..

busyuksayang : erm..biasela kak ju..mcm²..mmg susah..byk hal bile ramai org..sabau kan jela..

ibuhaikal : org tu lah!!hish!geram nie..mmg sabar jela yang boleh buat..baru lagi kt division nie..

lienda : mekasih kak linda..

La Docle : pindah??..saya beru je pindah..pindah bahagian..hehe