Award dari Ummiaqeef



Yearrrgghhh..dapat award dari ummiaqeef<---aqeef yang cumels..mekasih..atleastkan adelah jugak benda nk dijadikan entry..hehe

The rules:Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award ini :

Ummiaqeef : Roziana

1-ofismate saya~
2-seorang isteri kepada En. Amin dan ummi kepada Aqeef Irfan
3-rakan sosial di taman perumahan kami
4-seorang yang baik hati dan suka buat lawak<---ye ker??:p
5-mempunyai tabiat geleng kepala apabila ketawa...haha

Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya :

1-saya anak jati Selangor
2-Anak sulung dari 3 beradik
3-mempunyai seorang suami, Mohd Haizi Mohd Khair
4-saya berusia 23 tahun
5-seorang PA
6-saya suka melancong/bejalan
7-saya sukakan kucing
8-saya tidak mempunyai kereta
9-suka bangun lambat..hehe
10-saya suka pergi taman rekreasi seperti Desa Waterpark, Wet World, etc

Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe tentang mereka :

Tak cukup sepuloh la..
i) Kak lienda..
ii) Janet..
iii) Azerin
iv) Mohd Haizi

p/s: saya saja je cakap nak pergi Desa Waterpark coz..saya nk pergi mandi manda la..hehe..


4 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

amboi fakta tentang aku tu nak pekene aku ke ape..

p/s : eleh..nak pancing haizi la tu nak g desa waterpark..nak itut..

shinnaz said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : takla..tak baik ckp mcm tuh..i bkn camtuh okey..kata fakta..hehe..as a frens mestila tau ape ko suke buat..lupe nk bagitau pasal mata tuh..kelebihan tuh..!!

p/s: harap² die bace la..huhu..

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

itu baru sikit ko tau pasal kelebihan aku.ade mcm2 lg kalau nak list mmg x muat dlm ni..

shinnaz said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : nanti aku list kn oke..ko tunggu..:p