Batuk vs Selsema

almost 1 weeks saya batuk dan selsema..diorang mcm berlawan2 siapa paling kuat..batuk ker selsema..aduhh..tak tahan sangat..

saya rela selsema dari batuk..rasa mcm nk tercabut anak tekak..akibat terlalu panas..sampai berdarah..lepas tu mcm takde ape2..anggap sahaja gusi saya yang berdarah..

musim..musim..sekarang musim demam, batuk dan selsema..H1N1 ker?? minta simpang..saya masih banyak tanggungjawab untuk dilaksanakan..ceh!ceh!bertaubat sudah!..hehe..

Akibat ketidakadaan suare/serak² basah..ada yang kenal sore saya ada yang tidak..ketara saya dalam mood tidak sihat..tetapi tidak pada suami saya..


haizi_ugfc01: angkat call leh?
haizi_ugfc01: lama xdengar sora syg yg seksi tue..
shinnaz: ko jgn nk wt giler..
shinnaz: bile pulak sore i seksi..
haizi_ugfc01: seksi laa..
haizi_ugfc01: aaww...aaww


cumels sangat coz dia tak pernah kata saya sexy..haha..
perbualan di atas adalah tetibe..suami saya kekurangan kasih sayang..miss him so much~



Idea jahat : Saya tak larat nk masak..dinner luar sayang..pleaseee..!





5 comments:

busyuksayang said... [Reply to Comments]

mmg musim skrg nie...get well soon dear

shinnaz said... [Reply to Comments]

thanx kak ju..kak jue pun same erk..:)

ibuhaikal said... [Reply to Comments]

sian dia..musim la sekarang nie..tak pe rajin2 mkn ubat k..semoga cepat sembuh..

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

eleh..alasan xnak masak..hahaha..sexy ker ko ?ahaks

shinnaz said... [Reply to Comments]

ibuhaika : hehe..ni da kira elok sket da nie..tq kak..

baBe_ieza : semalam i masak okeh..sexy..sexy..hot!:p