Tag dari Ibu Haikal- wife Mat Nor

Syarat-syarat dan terma permainan tag ini ialah:-

* Tag dijawab dalam Bahasa Melayu sahaja*
* Tag orang yang telah men'tag' anda*
* Tag orang yg anda mahu tag*

soalan dimulakan dgn nombor 0...

0.Apakah yang anda sedang lakukan 30 minit yang lalu?
: rekod surat

1. 2 jam yang lalu?
: pergi toilet..u-uk..(-_-)

3. Minggu lepas
: bekerja
: hang-out kat SP
: balik Melaka, FIL sakit

4. Tiga lagu yang boleh anda dengar berulang-ulang kali
: I'm Yours-Jason Mraz
: Joget Pahang- Siti Nurhaliza
: Lagu Raya

5. Tiga binatang yang anda tak suka
: Semua Jenis Serangga (-_-,)

6. Lima fakta tentang anda
: saya suka soping!
: suka membebel dekat hubby (pot pet, pot pet)
: saya suka beling-beling/manik²
: saya seorang yang mempunyai perwatakan yang kasar
: I luv ausinno ( setiap bulan saya mesti beli towel, satu pun jadila)
: saya suka cuci toilet (rumah saya sahaja..haha)

7. Tahun depan mungkin (impian ker nie??)
: saya pergi Langkawi dengan family saya
: saya ada baby dalam perut
: saya dapat almari beg yang besar!


8. Saya tak reti
: buat kerja tanpa panduan dari orang lain. guide me please..if nak I buat sumthing yang I tak biasa buat ok!

9. Saya pandai
: pasang DVD..haha
: complaint!

10. Kawan saya
: honestly saya tidak ramai kawan. ade 5o-10o sahaja!

11. Saya ada seekor kucing tua, betyna yang cumels bile die bunting!

12. Saya seorang yg periang tapi tak tahula..hikhik..

13. Adik saya
: 2 orang sahaja, kangah and adah

14. Saya tak pernah bosan dengan (senaraikan 4)
: Lamb Chop-yummy
: Honeydew
: Mc Donalds
: Haizi and family


15. Bilakah pertama kali anda bercinta?
: darjah due!

16. Perkara yang selalu orang tak percaya tentang anda
: kalau saya cakap saya model!caye tak??

17. Saya rindu sgt dengan Wah(nenek) saya!

18. Saya tak sabar nak ada taman di rumah sendiri!

19. 5 laman yang anda selalu layari
: shynaa08@yahoo.com
: http://shinnaz.blogspot.com
: Microsoft Outlook
: http://www.ohbulan.com
: www.chedet.co.cc

20. Siapa yang anda mahu tag?
: tag ni terlalu lama saya simpan..sume orang da buat..saya org terakhir~