Ticket Muvie

yes!hari ni saya mengaku saya sengal..haha..
macam mana la saya boleh selamba..
yakni sedar dan bangga untuk booked ticket muvie hari jumaat and sabtu nie..
malam pula..
walhal saya tak ada di sini..
balik ke kampung, Melaka..untuk berpuasa bersama keluarga mertua..

sangatla menyedihkan..hampir Rm 70++ melayang..
I Love You Beth Cooper and Aliens In The Attic..
miss both of it!
sudah lama saya tak tengok muvie..last The Proposal kot..ye ker??can't remember
patutkah saya ??

a) abaikan tiket itu??
b) jual separuh harga
c) beri kepada sesiapa berminat
d) saya tengok juga!
p/s: saya pilih a)


10 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

jawapan aku = c)
huhu

shinnaz said... [Reply to Comments]

ok..sesape yang berminat boleh la ambil..

p/s:sebenarnyer aku nk pergi..tapi apakan daya:((

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

hurm.....

shinnaz said... [Reply to Comments]

nape hurm..??b nk ticket nieh??hehe...Selamat Berpuasa yer sayang..semoga Bulan Ramadhan kita diberkati dan dapat mengerjakan perkara baik-baik..AMIN..

p/s: apsal comment cani erk..??entri lain nieh..(-_-)

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

syg: hahahah : hurmm tue berfikir.. huhuhu..kan best kalau tengok wayang nie sama2.. uwaa... selamat berpuasa juga kepada syg ye!!!buka sama2...sahur sama2 ya syg...

shinnaz said... [Reply to Comments]

yela kan sayang..jgn bagi org harapan..boleh blah!:p

busyuksayang said... [Reply to Comments]

ala, sayangnya :D

shinnaz said... [Reply to Comments]

busyuksayang : tu la kak jue..nk wt cane..:(

* IZEMA & ZAIRA QISMIYYAH * said... [Reply to Comments]

kalo kak ema pilih A ... nama pun bulan ramadhan ... masa ni la kita nak lebih beriabadah dari biasa :)
balik melaka yer....:)

shinnaz said... [Reply to Comments]

huhu..tula pasal..kite da jawap da a)..hehe..:)