bz bee

bz??sibukkan apa entah!
saya terasa sgt kemalasan melanda diri saya..
lagi-lagi nak raya..
semua nak kene buat kan?
nak kemas baju, nak basuh baju, nak kemas rumah, nak basuh toilet, nak susun kuih, nak gosok baju, nak ganti cadar, nak makan, nak minum, nak bersosial before raya, nak tengok muvie, nak itu, nak ini..
uwarrrgghhh..(-_-,)
raya ni saya sangat bizi..
actually tak begitu sibuk kalau pandai plan apa kita nak buat..
cuma saya suka buat-buat sibuk..last minit
hehe..tapi kan?
raya kali ni penuh dengan travel dari satu tempat ke tempat..hehe..
dari Putrajaya- Melaka- Muar- Batu Pahat- Meru- Shah Alam- Perak..
mesti baju banyak nak kene bawa..
jenoh pulak nak membasuh nanti..
mahu 2,3,4 beg besar nak balik kampung nie..
apa pun saya sangat penat dan sedikit stress
tak tahu kenapa (-_-,)

p/s: baju darl hubby tak cari lagi..:( susah betul lelaki kesayangan saya tu T_T



0 comments: