Muvie

Semalam kan pergi saya pergi cinema, mcm addicted pula nk tgk muvie lagi..lagipun banyak muvie yang saya miss!


Ingat tak tiket yang saya da beli lepas tu tak jadi coz saya terlupa saya balik kampung ??muvie nie la...Aliens In The Attic and I Love You Beth Cooper..my sista cakap..best muvie nie!! butt...muvie Hayden ni adik saya tak tengokla..coz saya beli untuk GSC
Alamanda..and time tu tiada siapa berminat pun..nak bagi my sista pun jauh nk travel dari Meru - Putrajaya semata-mata muvie nie.. (-_-,) bile la nk tengok muvie ni yer??

Up

Up pula belum berkesempatan nk tengok..ingat nk buat muvie marathon tapi bulan puasa ni..mcm rasa bersalah sangat kerap kali pergi ke cinema..haha..(nanti orang ingat I buat apa dalam cinema..hikhik..curik-curik makan) rating dari cinemaonline sgt tinggi ok! for this muvie nie..interesting sangat!!



Orphan pun baru tengok semalam setelah sekian lama cerita tu keluar..sejak kebelakangan ni diri saya telah lambat dihapdetkan dengan cinema/muvie..kalau tak kn.. setiap hari Khamis mesti ada orang tanyer saya muvie apa release hari nie?? <--wahh!seolah-olah I buat part-time kat GSC pulak..haha


Coming soon~This Thursday
can't wait this muvie..The Final Destination, Rest In Pieces..(giler ko!mati dalam keadaan dahsat mcm tuh..pieces die kate..giler scary..)..tak sabar nk tengok!


p/s: kesuntukan masa nk buat muvie marathon



4 comments:

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

b dah beli Final Destination... khamis nie..:) suka x? hihii

shinnaz said... [Reply to Comments]

ooo..ye ker..tqvm :)

busyuksayang said... [Reply to Comments]

cwah!!! movie lg :)

Kakak & Adik said... [Reply to Comments]

salam perkenalan...
lamanya tak tgk movie...
*jemput singgah ke blog kami http://something4youandme.blogspot.com utk jualan colored stones yg menarik!*
terima kasih :)