Semua Saya Nak!!

E...geramnyer..kalau ikutkan hati macam2 saya nak beli untuk raya nie..memang tak nak kalah ok!saya nk langsir baru (walaupun langsir baru je buat hari tu)..hamster geget langsir tu sampai berlubang..boleh tak..??diorang tu mcm takde benda lain ke nk mkn..perlu ke mkn langsir puan yang beri makan..!!

pics from www.elyza.com

saya nak bekas kuih raya walaupun rumah saya belum ada yang nak datang, tapi saya mempunyai semangat luar biasa untuk membeli kuih raya..haha..

Lagi satu, saya nk beli table letak kuih(table tetamu)..fyi, rumah saya takde meja..haha..sebab saya rase semak sangat..rumah kecik dengan table tetamu, table makan..erm..sebaik takde table telefon..

Kenapa perempuan mcm saya perlukan semua ini..rasa macam mak mak ok!Saya rasa saya perlu remind diri saya sendiri "dengan keadaan ekonomi sekarang yang tidak menentu, silalah buat perbelanjaan berpatutan yer Shinnaz"

sedih..sedih..

walaubagaimanapun, saya patut bersyukur..dalam tak dapat beli semua tuh..baju raya saya 3 pasang, tak silap hari tu darl hubby pernah kot tercakap.."nak dekat² raya nanti b belikan baju yang dah siap.."<--erk..penah cakap ke b??..pastu kuih siap bercake-cake bagai pagi raya ok!ape lagi yang saya tak beli yer..baju darl hubby hampir 9o% siap!baju melayu je takde..~abaikan..lalala

kasut??erm..tak cari lagi..kasut darl hubby da ada..kasut saya susahla nak cari..kalau da ade duit mesti kasut takde size la..ape la..bile takde duit belambak² kasut cantik!sangat kejam oke!tidak adil!

beg??ceh! macam isi duit raya jer..(-_-)

p/s: yang lain-lain tu akan dipikirkan..




5 comments:

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

hurmmm.... :)

busyuksayang said... [Reply to Comments]

nak raya nie, mcm2 wishlist kita kan :D

shinnaz said... [Reply to Comments]

haizi : hurm je ker??yg ni cane pulak??"nak dekat² raya nanti b belikan baju yang dah siap.."<--erk..penah cakap ke b??..:p


busyuksayang : tula pasal kak jue..susahlah mcm nie..:)

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

cian kasut aku x jumpe2 lg ni..uwaaa!! pakai selipar jepun je ok x? hahaha

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

xper sayang.. nanti nak dekat raya, b belikan baju sayang..xde hal laa... :)

rozie: selipar jepun tue yang cap "tat seng" ker?? waahahahha