Suami Isteri

Every month akan ada hari cuti untuk perempuan..saya tidak terkecuali..lebih teruk bila ada sesungut..erh..senggugut! sangatla memedihkan dan menyakitkan yang boleh membuatkan saya rasa nk tido sepanjang hari..

Cerita tidur??saya sangat mengantuk sekarang nie..hade ker..ofizmate tegur kenapa saya mengantuk??"weh!ko tak sedar ker mood raya masih ada lagi dan aku kerja??" hish..hish! soalan die sangat mencabar untuk dijawab. Maybe die semangat datang kerja kot..(-_-,)

Sambung cerita senggugut tadi balik, bile saya sakit saya malas nak buat semua benda. Nak baring je, lagi-lagi ade angin sejuk~gile heaven!

Nak mop lantai-malas..nk kemas rumah-esok-esok..nak basuh kain pakai mesin pun-malas.. Last-last ke dobi juga akhirnya..nasib baik bed sheet kesemuanya. Ade juga la reason nak hantar knkn?? Total RM 52++. Kalau basuh sendiri baru je berapa ringgit knkn? boleh makan kfc lagi

Nak masak pun ala-ala sahaja.

shinnaz: tgh senggugut giler nieh..
shinnaz: hari ni nk msk daging kicap ngn sayur goreng ok tak??
haizi_ugfc01: makan...
haizi_ugfc01: semua b makan..
shinnaz: kite senggugut sgt2..
haizi_ugfc01: tue laa..
haizi_ugfc01: mengenangkan senggugut syg tue..
haizi_ugfc01: kesian la pulak..
shinnaz: erm..nti balik belikan cococrunch boleh?
shinnaz: tak mo mkn nasik
haizi_ugfc01: oo..ok..
haizi_ugfc01: b?
haizi_ugfc01: kena makan coco crunch dulu juga ker?
shinnaz: erm..bole ker??
haizi_ugfc01: xper la
shinnaz: terima kasih..

See!!

Pada saya suami saya buat-buat sefahaman knkn?? Sanggup susah senang bersama saya makan cococrunch same-same..sangat cumel tau..hehe..and finally saya da tahu dia akan masak nasi goreng dan goreng telur!!haha..dan saya akan curik sikit nasi goreng tuh...That's why I luv you so much!!

p/s: mata kelip-kelip cumel lagi


6 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

susah sama dipikul..ringan sama dijinjing..hehe..tp haizi mmg rajin masak kan..aritu mase aku dtg ahad ptg tu dia tgh masak sambal sardin ek..huhu..dapnye..

shinnaz said... [Reply to Comments]

amin..hari tu suruh rase taknak..sedap~

Beautiful Disaster said... [Reply to Comments]

wah syoknye. tapi i jarang kene senggugut. jadi masak memang dah wajib. cume skg duk umah mak. mak yg masak. huahua.

busyuksayang said... [Reply to Comments]

itulah suami isteri...saling melengkapi antara satu sama lain...paling penting, saling memahami kan :)

farahfatihah said... [Reply to Comments]

wah2..romantisnyer..huhuhu ni yg tak sabar nak kawin ni hehehhe

shinnaz said... [Reply to Comments]

Beautiful Disaster : eleh!hubby u pandai masak jugakkan..(-_-)


busyuksayang : betul la kak jue..mcm citer P.Ramlee la pulak.. T_T

farahfatihah : kawin kak jgn tak kawin..best tau!!hehe