My Weekend

Selalunya Sabtu Ahad saya akan balik ke Meru atau Melaka. atau ia lebih bermakna kalau saya kata lebih kerap ke Meru kerana dekat sahaja dengan Putrajaya. So..last week saya ingatkan saya mampu bertahan untuk duduk di rumah sahaja..tapi No! (-_-,)

Hari Jumaat ok lagi coz ada cerita best untuk di record and layan..tapi masuk je hari Sabtu rasa memang tak boleh belah!

Pagi Sabtu pula ada guest nk beraya. SO, masa pagi terisi dengan menolong hubby buat mee goreng, bihun goreng, daging msk merah!

by tengahari mcm tu dia orang sampai. afta that me and hubby pergi ke rumah Hamim, staf hubby di Precint 14. sila lawat belog Mohd Haizi. and terus balik ke Meru.

kat Meru pun bukan ada apa. cuma ada Ayah, Umi, Kangah, Adah, Tyna, Along, Ucu, Omel, Ruben dan kucing kaler coklat lembut
(tak hengat la nama dia). sebab da biasa ramai-ramai sebab tu saya suka ke sana kalau saya takde aktiviti.

Malam tu saya, Haizi, Kangah and Adah layan muvie di TGV Bukit Raja. G-FORCE.


Ingatkan cerita kartun macam Ice-Age. rupanya cerita betul tapi guna animasi si tikus-tikus kenit tu. boleh la..
(ok juga la pergi tgk muvie kan..dari Kangah ajak pergi Fun Fair kat Klang Sentral tu). Rating G-FORCE me and hubby kasi 3 star sahaja. Balik kelaparan, kami singgah untuk beli dan makan burger sahaja. and terus masuk tidor! tenkiu to Kangah belanja kami!sayang lebih!muahh..muahh..muahhh

Ahad bangun pagi mkn roti canai sedap! dengan siap-siap pergi rumah terbuka. Pergi rumah jiran and saudara mara di KL/Bangi. Balik singgah Alamanda cari Siakap. Nak masak curry! ada saudara nak datang. me decide untuk jamu makan malam. simple sahaja.

Balik je diorang, saya terus masuk bilik. zzZZZZZzzz

p/s: miss Mamma Mia semalam!


4 comments:

Mohd Haizi bin Mohd Khair said... [Reply to Comments]

apa barang mamma mia.... histeria lah besh...

p/s: siap terkejut2 tgk histeria ehh? hahaha

shinnaz said... [Reply to Comments]

eleh!sape yang miss tgk chelsea ngn liverpool??T___T


p/s: Cik Kam, Kak Zah and Kak Zura

misz fynaz said... [Reply to Comments]

salakan ain,,dye yang kate besh sgt!! (sian ain..)
igt x peristiwa kt fun fair mse kite kecik2 dolu.. :-(

shinnaz said... [Reply to Comments]

misz fynaz : ingat!ingat!ko kn lanun..hahaha