Notebook oh! Notebook!

Saya nk ada laptop baru..biar senang saya nk surf internet..yang lama agak lama..4,5 tahun da..agak uzur and tak trendy pula..tapi darl hubby kata kalau boleh guna apa salahnya..tapi saya teringin nak macam ni..cantikkan..bila la boleh dapat..cantikkan??

haih!lawanyer..

jadi macam redmummy pula..

kalau hot pink lagi lawa!


gila cool


ala-ala klasik..

siapa-siapa minat cerita korea ok yang ini;p

laptop MJ Ferrari Gold (MJ = Michael Jackson ker??) Nampak mahal

and


paling tak tahan yang ini..bestnyer!!nak yang nie..!

*

*

*

*

*

*

hot pink!

p/s: kalau beli yang pink camna nk bawa pergi ofiz??<--Haizi kata


6 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

aku ckp kat amin nak beli hp baru,dia x kasi..dia kate camane nak beli umah / kereta nti..ish..nyampah i..pdhal hp bukan sampai rm10k pun kan?

shinnaz said... [Reply to Comments]

eleh!dengki la amin tu..bhahaha..tapi yerla kene berjimat..kang asik beli benda lain bile nak beli kn..gune je la hp tu..da rosak teruk baru beli..

p/s: asal aku bacx up amin nie??

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

ish..ko ni x support aku langsung..xpe arr..abaikan wishlish aku nak beli hp cam ko / blackberry..hahaha..berangan sajork!

busyuksayang said... [Reply to Comments]

hot pink itu sgt menarik :D

shinnaz said... [Reply to Comments]

ummiaqeef : henpon aku mampu milik..ko je nk mahal²..nyampah!mana tahu ade rezeki nanti² ker knkn?

shinnaz said... [Reply to Comments]

busyuksayang : cantik kn kak jue..kene tahan la haizi usung benda tu ke ofiz nanti..bhahaha..