Raya bersama Aqeef di rumah Auni

haha..ape punya tajuk da (-_-")
hari tu pergi rumah Auni. Tengok-tengok dia 2nd time..
hari tu tengok tak buka mata and mlm tu pun tak buka mata
Auni ni asik tido jer.. T__T



Aqeef : Auni!Auni!bangunla..kita raya rumah awak ni.
Auni : diam la Aqeef!Auni nak tidur ni.


1/2 jam kemudian

*

*

*

*

*

*

*


Aqeef pulak yang tidur..hehe..Auni yang jaga


Agaknya ni kot diorang bual erk..T__T

Tak ingat bila tapi ada satu mlm tu pergi beraya di rumah Mama Ieza! masih cuti bersalin lagi. Saya, Haizi, Rozie dan Aqeef pergi beraya.


and me dengan Auni yang nanges..(-_-,) nk cucu..nk cucu..uwaaa..

p/s: sedap kuih almond london rumah Ieza
!

7 comments:

busyuksayang said... [Reply to Comments]

wah!!! dah besar anak dara si ieza nie :D

shinnaz said... [Reply to Comments]

hehe..besar-besar kak jue..boleh kenen ngn anak bujang si rosie..haha..

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

weh..ape ni..gosip2 pulak..wekekeke..tp kan aqeef ni xde perasaan nmpk auni aritu..ape da...

shinnaz said... [Reply to Comments]

hehe..da besa ade la perasaan..yes!berbesan ieza ngn ko..T__T

erin said... [Reply to Comments]

hai makwe..!anggun berbaju oren ke merah..!bile nk jumpe..?windu r..!

baBe_ieza said... [Reply to Comments]

nk berbesan kene amik ati mama die dulu..shinaz asik buli auni je smpi nanges...

shinnaz said... [Reply to Comments]

Ieza : ;p kt auni!hehe..
haih spe yg nk kawin ni..??aqeef ngn ko ker..ngn auni nieh..bhahaha..