Raya - Meru & Padang Jawa ~ Part 3

Entry kali sambung balik cerita raya..T___T
habis raya di Batu Pahat hari tu balik ke Meru pula..
raya ke 4 kot..
singgah di rumah my MIL, Masjid Tanah.
umi ku beraya di rumah mak mertua ku..<--tajuk filem ka??

Then, terus ke Padang Jawa untuk beraya dengan Wah saya!giler cute baju wah!
miss that moment bila saya pakai baju dia dengan kain batik~ (-_-,) skg da tak muat and nampak chubby, gemuk and bla..bla..!thaks to Kangah ambilkan gamba!ko sgt cumel!

see..

saya rasa da tua nanti saya nk pakai baju mcm ni jugakla..sejuk jer..

Next, raya di rumah Pak Long and Mak Long!dijamu dengan Nasi yang kene hempet, rendang dan Nasi yang tak kene hempet and sardin~yummy!

Sempat ok! snap picta dengan my cousin, Jana.
Dia dulu kurus and now sama mcm saya.
Chubby cumel-comel gitu. hehe..Like Mak Long said, dun know mana satu Shinnaz and Jana?? boleh?? <-- Jana jangan makan hati!


Next rumah Pak Ndak, Mak Itam dan Achik..
Tapi Achik takda..so..balik..
Jalan laju-laju nk cepat sampai!balik terus terbongkang and tidur!
Tired!





p/s: bersambung...



4 comments:

jana said... [Reply to Comments]

ewah... sdp2 jea kutuk...
i slim tau..

shinnaz said... [Reply to Comments]

haih!tetiba pulak..:p

Anonymous said... [Reply to Comments]

aku mmg shumel..
ko bru tau kew..
lalala~

shinnaz said... [Reply to Comments]

Cik Anon : I perli youla..U tak perasan ker??lalala~