Surrogates


Surrogates released 8 Oct 2009 hari tu. sama dengan Papadom. so..me and hubby teruja dengan Papadom dulu. so, Surrogates akan tengok nanti-nanti. 1st planning, last sunday pergi tengok Surrogates but ada masalah tak dapat nak dielakkan kami tidak berdating-dating ahad tu. (-_-,) its ok!

so..malam tadi saya tengok Surrogates, susahnya nak paham muvie nie! cerita berat saya rasa. pening nak tengok. confuse! tapi layan kan sahaja memandangkan saya beria-ria nak tengok knkn?? I tertarik dengan cerita dia pasal, tiada rasa ancaman pun kalau kita ada pengganti. contoh dia macam dengan ada satu pengganti, badan asal saya boleh duduk di rumah. so..pengganti saya bersiar-siar kt mall..boleh?? kalau kene bunuh pun macam takda apa coz saya boleh control di rumah. best!best!

Kalau da tua kerepot pun boleh ada surrogates. yang tua tu duduk di rumah and buat pengganti muda n cantik pergi ke luar rumah!

Surrogates macam cerita robot-robot la..tapi macam tak ada aksi. Lakonan Bruce Willis.


| Surrogates | GSC, Alamanda | 8.3opm | 3.5 star |


p/s: CD Miley


0 comments: