Desa Waterpark again!

Last saturday saya pergi mandi manda di Desa Waterpark. agak lewat,saya pergi ke sana, dalam pukul 12pm so..sekejapan sahaja di sana coz they all tutup pukul 6pm. cuaca agak panas tapi kejap panas, kejap ok..and ada hujan rintik-rintik. Ramai yang tanya saya berapa cost pergi sana.

Dewasa = RM 20

Kanak-kanak = RM 14
(free untuk kanak-kanak bawah 2.5ft.)

mahal juga pada saya..tapi saya teringin sangat nak pergi sana!so..saya pergi juga walaupun tengah bulan kan?? and angkut adik-adik and anak-anak buah saya.

Tips pergi sana :

1) bawa sunblock kalau tak mahu kulit terbakar
2) bawa makanan walaupun tak bole! (mahal ok kat sana- pada saya)
3) tidak perlu mandi pagi kalau hendak kesana - berus gigi sahaja
4) kalau bawa makanan isi dalam plastik- jgn letak dalam bekas/tupperware
5) bawa towel/soap/shampoo - tidak disediakan
6) jangan bawa benda berharga - kena sewa locker untuk simpan (1x buka =RM2)
7) pakai baju hitam jika tidak mahu kelihatan sexy~
8) cuba mandi shock wave- semasa tido akan mimpi berada dalam air
9) ada kedai jual pakaian mandi- bagi sesiapa yang datang berlenggang
10)sila lawati website Desa Waterpark


p/s: sekian, terima kasih


3 comments:

Anonymous said... [Reply to Comments]

tips ni berguna la
we all nak buat family day kat sana next week

MRs. K

belleshoppingboutique said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
shinnaz said... [Reply to Comments]

boleh..boleh..kite selalu g sane..besttt!