The Twilight Saga : New Moon


cousin and kawan saya, Jana n Naza..asik cerita pasal muvie ni jer..best sgt ker??(-_-) Edward Cullen..Edward Cullen..siap yang menjadi idaman diorang..ceh!

saya pergi tengok muvie ni semalam..hampir penuh seat kt dalam cinema..saya dapat duduk J1, J2..hujung sekali..T_T

cerita ni ada sambungan kankan?? yang 1st dulu tak tengok pon and terus tengok no. 2..mula-mula tak paham juga la..and cerita die agak lembs la..ngantuk sangat sampai nk tido-tido..dah separuh baru ok..segar sikit mata..teehhee..lepas tengok baru tahu cerita dia menarik juga. lepas ni nak beli yang 1st dulu la..bhahaha

cerita die pasal hantu, manusia and wolf. biasala kn hantu mana boleh dgn manusia!..hahaha..apapun enjoy dengan muvie nie..

luv Jacob!handsome giler!!baik rambut panjang or pendek!(-_-')..and..


*

*

*

*

*

*

*

*

*


"Kenapa semua orang suka Edward Cullen tuh??"
dahla Hantu Putih!budget handsome macam mayat hidup, kurus kering (tak macam Jacob) bhahhaa..:p


p/s: ada orang dapat ambil gamba dgn si Hantu Putih tu!huh!




4 comments:

jana said... [Reply to Comments]

edward is the best... ngn mata die yg wna oren cntek2 tue... die sorg yg " cold " but "hot"..hehehhe... romantik... eww....

shinnaz said... [Reply to Comments]

Jana poyo!romantik apenyer..tak langsung!!

yatie said... [Reply to Comments]

hai..tgh blog hopping jumpa your blog salam perkenalan
mmm saya pun tak berapa minat ngan edward... suka tgk jacob jugak hehehe

shinnaz said... [Reply to Comments]

hi..hi..hi..salam perkenalan juga..agreed wif u..mmg jacob cumel n hensem tau dari edward tu..huhu:)