Kuching II

malam di Kuching, weolls pergi rumah Kalsum untuk tengok Pengantin tukar-tukar baju. cantik sangat!lepas habis majlis tukar-tukar baju(actually tak tunggu habis pon) weolls pergi ke Kg. Boyan nak makan seafood.

nyum..nyum...



saya makan ini..


pari and sotong bakar

sedap giloosss weh!tak de pun kt semenanjung??bhahahah...ada kot..tapi tak jumpa..yg nampak mcm kuah tu tak tahu apa..die macam manis-manis masam!tempat makan ni..betul-betul depan hotel saya tinggal tu. dekat dengan kedai kek lapis petang tadi saya pergi. kene naik bot comel. naik kereta pun boleh tapi jauh!..ingat lepas makan nak naik bot lagi..tapi org bawa bot da balik. da malam!sigh~

balik hotel terus tido and pagi esok nak pergi pasar Satok! cari ikan terubuk!

oh!lupa..before saya pergi rumah Kalsum, saya da bantai laksa Sarawak!jangan di tanya kedai mana coz tak tahu kedai mana yang sedap. for me, kalau makanan yg saya tak pernah rasa and 1st time rasa dah tak sedap..saya tak kan makan untuk kali kedua..so..room service sahaja..itu pasti dah lebih sedap!!and....laksa sarawak sedapppppp sangat!afta rasa laksa sarawak, laksa penang go to no.2..teheehhe...




0 comments: