PA



love you

12 comments:

mama_auni said... [Reply to Comments]

i sokong ngan pandangan u...jgn la jeles ngan PA2 ne..masing2 ade kelebihan, cume PA ne lebih rapat ngan bos...

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

setiap org ade rezeki masing2..tu je yg mampu diperkatakan..wah.. (^_^)

lien said... [Reply to Comments]

yupp..sokong..
setiap jawatan ad benefit masing2.
rasanya setiap kali kita kusus, mesti ad seseorang yg akan remind kita ngan ayat nii...
'jangan sesekali ptikaikan tugas/ gaji seseorang'
itu rezeki masing2..tjawab masing2...

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

lien : tak pernah dgr pun org cakap macam tuh..haha..jawatan kan berbeda..eceh!speking indon pulak! so tanggungjawab pun berbeza lah.

Mama_aunu : kalau bos nak rapat, kalau bos tak mo cane??(-_-,)


ummiaqeef : yeah!!rejeki..rejeki..

lien said... [Reply to Comments]

mesti time ko takde org cakap nii..
kita da dgr ayat ni 2x masa kusus..
:p

al jana said... [Reply to Comments]

PA mmg gedik... hehehehe... :p

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

lien : erm..ye kot..haha..g kursus sesame lagi nk??

jana : PA mmg gediks..lawa pulak..haha..:p

lien said... [Reply to Comments]

nk mohon kusus aper?
ahaksss..sokong2 shinnaz..
PA memang lawa..;p

belleshoppingboutique said... [Reply to Comments]
This comment has been removed by the author.
Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

kursus ape2 jela utk 201o nie..adoi! well...:p

p/s: bab tu u sokong i yer..huh!

Baby Tiger said... [Reply to Comments]

ah kecoh ar diorang ni.

kalau nak naik gred, amikla diploma
bagi ptpo yang ada diploma : sapa suruh mintak kerja kelayakan SPM. nasib la!

aku pun ada degree, tapi haji N17, tak pernah lak nak berdengki ngan orang gaji 41.

iskk tu la, bila ada orang tak bersyukur
dah dapat kerja PTPO tu kira ok lah, daripada takder kerje langsung!

kan kan?

bukan nak emo, tapi nyampah dengan orang bersikap PHD!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Baby_tiger <--cutenyer nama : panas!panas!panas!