Beli Kasut Sukan untuk Meningkatkan Kesedaran Pentingnya Senaman

2 last nite saya pergi satu kedai sukan. Haizi nak tengok sangat kasut. CROCS lah! Adidas lah! Nike lah! Before this dah ada satu.

Haizi! Kalo orang beli sekarang, consider prezen anniversary lah!boley?? bhahahaha

(gila kodokut ha bini ko!)

Sibuk-sibuk tengok kasut tuh..i think saya terperasan and terminat kat satu kasut nieh! Gila comel! Macam kasut thumbellina..tapi pattern sport shoes lah..from Nike!

Me promise if ada kasut baru akan bersenam every weekend! yolah~

And he said “tak payah! kita beli yang macam The Biggest Looser tuh” (maksudnya beli yang lari-lari tu..tak penat lah kan..)

WOW!Haizi...banyak nya duit you..baik belikan I handbag 2, perfumes 1 and kasut Nike tuh!

Tehehehhe....gud lucx!



2 comments:

al jana cun said... [Reply to Comments]

jgn beli utk hiasan yea dear.... :P

shinnaz said... [Reply to Comments]

jana : weh aku tak beli lagi lah..sbb kasut yg aku nk tu untuk sukan boleh and untuk jln² pun boleh..tak sesuai lah aku jln² pakai sport shoes..gonjeng...!