Teddy's Dreams

orang kata kalau nak tahu bos serasi dengan kita or tidak letak bunga dalam bilik dia. tengok tumbuh ke tak bunga tuh..bha ha ha..

saya pun letak..tapi letak kat meja I lah! hahaha..tapi tak tumbuh² pun. sampai umur saya 55thn pun takkan tumbuh..besau tu jer..T__T

konon nak hias bilik..piiirahhhh!! letak fragrant oil bagai nak kasi wangi..last² saya yang pening, mual la bau dia..eewwwuuu!


p/s: i prefer glade!




3 comments:

Baby Tiger said... [Reply to Comments]

uik tak pernah dengar pulak pasal tu.. nak try ar.. :P


blog dunia aneh dah nak pencen. sila usyar : http://misyaidris.blogspot.com/

farahfatihah said... [Reply to Comments]

huhu teddy's dream best tau tp jgn letak byk2..setitis pun ok..our former bos pun suka tau ekekee

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

Baby Tiger : hahaha..cobalah!:p

Farah Fatihah : mmg best!!rasa dok dlm lovly lace je..hahaha..tapi bila da bubuh byk2 pening..adoi!hehehe

p/s: betol ke tn hj suke??hehehe?