Valentines Day and Percy Jackson : The Ligthning Thief

cerita ni dah lama. tapi saya nak masuk juga coz saya collect berapa muvie dlm setahun saya dapat..bha ha ha..saya adalah penonton muvie yang tegar!! bweks :p

saya dah tengok Valentine's Day.

gila superb. actor/actress sangat best!tak kisahlah dia berlakon best or tak. yang penting famous! like Ashton Kutcher (yang ni alwiz letak 1st coz dia cute habes!), Jessica Alba (yang ini mmg cantik gilos..gojes!), Taylor Swift (yang ini comel ya amat!), Jessica Beil (yang ini gila hot! sexsay) Anne Hathaway (my princess), Jennifer Garner, Queen Latifah, Bradley Cooper, Jamie Fox, Eric Dane and many moreee...!

dah kata pasal Valentines Day mesti lah story about love je kan. simple sahaja muvie dia, tontonan ringan! kalau macam tidak apa-apa yang nak di buat ok lah muvie nie. apa pun ok. 4 bintang!

saya juga dah tengok Percy Jackson : The Lightning Thief.


muvie ini saya tak berapa nak ingat. cerita dia ok cuma agak confuse lah. dia tak cerita dari awal kenapa and mengapa dia dijadikan ada power macam tuh. macam muvie Narnia. Narnia lagi best kot..apa pun nak isi masa terluang okey kot muvie nie. 3.5 star for this muvie T__T


p/s: my name is Khan = 5 star I bagi ok!sebab airmata saya mahal! :p



0 comments: