yes! saya merancang..

sumtimes saya fed up lah orang asik tanya bila nak ada baby??? WHY???????? nak gantung lah kat badan sebab-sebab dia..serius fed up gila! tiada perempuan yang tak mahukan anak.saya suka kucing!kucing sayang anak dia. mcm saya! T__T buttt..plis..if anyone tanya saya bila nak ada baby saya rasa macam nak ketuk-ketuk kepala dia dengan wedges!sambil cakap "wei!kalau aku ade anak pun bkn ko yg jage..yg ko sibuk nak suruh aku beranak apehal??" i believe!!!one day i ada baby juga. cepat and lama sahaja.(-_-')

soalan bodoh paling saya dengar "seronok ada anak ini Shinnaz..bahagia je hidup..perfect!so..cepat-cepatlah...seronok layan kerenah anak ni.." wtf dia cakap saya macam tuh???ko ingat aku tak tunggu ker???i'm waiting almost 2 years..kalau tiap-tiap tahun saya pregnant dah nak dua kot..sigh~

serius fed-up and tensi!



11 comments:

ijad said... [Reply to Comments]

cantik blog..

al jana cun said... [Reply to Comments]

;)... aja2 fighthing!!!!

lien said... [Reply to Comments]

sabar erkk..insyaAllah nanti ad je rezeki..:)

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

sabar je la..bese la tu..mulut org kite xleh nak tutup..rezeki masing2 kan..so,chaiyok shin! hehehe...

Sharina said... [Reply to Comments]

shinnaz,

nasib kita kita sama..ada2 aje org tanya bila nak ada baby?bosan nk melayan dorang..
dorang igt kita xnak ke???Hanya ALLAH S.W.T saje yg tahu...masa dorang tnya dorang x paham ke perasaan kita mcmana???sakit hati tau..lambat @ cepat hanya ALLAH S.W.T yg menentukan..

Baby Tiger said... [Reply to Comments]

well shin, tak payah nak layan cakap2 orang. Tuhan lebih tahu apa yang dia dah tetapkan. insya allah, rezeki tu akan datang.. be strong. now gimme smile,plz?

luv u sis!

mamamarissa said... [Reply to Comments]

sabar ya syg...adalah rezeki tue nanti...kena igt, sebanyak mana kita merancang, ttp Dia yg menentukan segalanya...jgn sampai jemu utk terus berdoa & berusaha ya :)

Beautiful Disaster said... [Reply to Comments]

biasalah tu. orang. mulut semua tak boleh tutup. pelik betul. ni semuakan rezeki. macam u cakap, cepat atau lambat jer. haih.

sabar yer.

;)

elna said... [Reply to Comments]

huhuu, sy faham perasaan awak...dulu sy pun camtu jugak...nie mei nak ajar if org tanya lagi...shinaz jawap jer.."wei jaga anak ko tu, jgn sibuk hal org lain....jg elok2 jgn esok besar dia lupakan hanq"...:(
dia org nie tak pikir ker bila tanya.... so *&(&&&6^%$$$$***

erin said... [Reply to Comments]

wow wow..sabar girl..!mulut orang memang r camtuh..!sepupu aku kawin almost 6 years tak ngandung2 last2 2010 berjaya juga diorang..!aku doakan moga ko cepat dapat baby..amiinnn!

h a i z i said... [Reply to Comments]

xper syg... kita usaha lagi ya.. sabar kay.. modah2an, masanya akan tiba nanti..