Banana Peel

i luv banana..nom..nom..nom...teringat banana boat..ada ais-cream, ada banana, ada nuts, ada cherry, ada strobery, ada syrup choc..wahhhhh!!!

everything about banana I layan..lepat pisang..cekodok pisang..bubur pisang..sedap gilos! -_-'

makan..makan..makan....adehh!

I pergi SP last nite. bosan lah asik dinner area Putrajaya, Bangi. I pergi Wendy! nom..nom...I beli double punyer burger. so tamakkkk..and lastly tak habis coz kene alergic kat lips. -_-, aku kat situ. dinner dengan pil saja.

after dinner weolls jalan-jalan..pergi MNG to find out my baju labuh. lately MNG baju banyak gila ala-ala muslimah. I mean yang labuh lah..bha ha ha..tapi still hot n sexsay lah baju kat MNG! and saya pergi Cotton On jugak. my sister suka gila shopping kat sini coz baju dia pelik. tak pelik pun aku tengok. or dia yang pelik sebenarnye..hahahaan

saya beli legging! rm29.0o and Ruby shoes. murah!murah! rm 39.0o jer...kasut tutup jer...main reason..kaki haku da hitam akibat mandi kat Desa Waterpark hari tuh! so kene pakai kasut tutup.lately tak suka pakai kasut lah. nak pakai simple! SimplyShin~

so, saya beli slipper kat Banana Peel. slipper wedges.tak tahu nak panggil apa. dia macam wedges.tapi die slipper. sapa tahu? Banana Peel ni pun my sista yang ajar. siot tau perempuah tuh! :p



Kalau pergi kedai dia kan. rasanya nak amik semua. comel gila slipper dia! i like die punya slipper rubber. mmg comfort habis. colour pun menetapi citarasa. tapi tak beli pun. hahaha. cukup lah satu. kalau jadi honeymoon kat island baru ai beli. teeehhe (nak beli jugak tau)

kedai die memang simple jer..tepi wall..mcm kaki lima gitu! i think Banana Peel ni from Philipine lah. SA pun orang dia. website pun Philipine...hehehehe..and kedai dia ada juga untuk lelaki. cool heh! wanna more google sendiri lah yer..Banana Peel!



saya nak pergi holiday. weehuu..hope everything going smooth. :)


p.s: saya pergi hosp hari ni. next check up sangat mendebarkan



2 comments:

al jana cun said... [Reply to Comments]

aik, bkn org tue kata die xsuka ke g sp?? hahahaha...tue la, bru ko tau sp tue mmg best giler.... ;p

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

al jana : heaven na..heaven...tak sempat nak round sume...:p