Hairven

saja nak letak kat belog..tehhhee...

bukanlah 1st time pergi saloon. tapi 1st time pergi Hairven, Alamanda. serius memang best! and nak, nak, and nak lagi!!!!!!!!!!

rambut saya lambat panjang..tapi bila dah panjang..tetiba saya akan cakap "erh..dah panjang lah..." sejak pakai jilbab(wah!!..) saya tak pernah buat treatment..sekali sahaja. malas aih pakai tudung nak buat-buat rambut. T__T

seronok bila memanjakan diri tapi duit pun kene 'manja' lah...(-_-')

tak lah cantik mana tapi dari dulu sampai sekarang kalau pergi saloon macam ni jer gaya yang ada. bha ha ha..



Haizi si gemok pun buat sekali. 15mins jer bertahan rambut 'stylo'tuh..lepas tu dah jadi macam rambut Dr. R****y bha ha ha..:p





p.s: nak cari mp3 lah..nak dengar lagu..T__T


9 comments:

ummiaqeef said... [Reply to Comments]

amboi..kemain lg..aku ni dah lame nak potong rambut tp x berkesempatan je..agak2 tghari jumaat time lunch hour sempat x? hahaha..

shinnaz said... [Reply to Comments]

sempat kan aja beb!!heehe..yg nk ptg actually sha'haizi'tp asal aku leh ptg sekali po xtau...lame tau x g saloon...1thn lebih....lg sian aku ni ha...

al jana said... [Reply to Comments]

kalak rmbt haizi aku tgk... mmg sebijik cm dr tue... :P

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

amboi jana...ko kutuk laki aku yer..cis!bedebah! :p

mamamarissa said... [Reply to Comments]

wah!! k.jue igt nak potong rambut la...dah pjg sgt rambut nie...tp hubby k.jue kata syg plak..aduhhhh!!!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

mamamarissa : mmg sayang kak jue..tapi rimas lah..kene ikat tinggi..hahahah...

feeling orang Arab pakai tudung..sanggul tinggi²..bha ha ha

al jana cantek said... [Reply to Comments]

weh jakel da buka kt shah alam weh....!!

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

jana : kat mane weh..kat mane????bgtau lah...nk beli baju raya nieh!!!

farahfatihah said... [Reply to Comments]

best kan tempat tu..akk pernah make up dinner kat situ..sgt exclusive dia punya make up room..hehehe