syukran..syukran...:)

alhamdulillah........

syukur atas rezeki yang ALLAH berikan kepada saya. hampir 3 tahun saya bekerja. finally....saya telah disahkan dalam perkhidmatan. maybe pada orang lain..apelah sangat kan..?? for me.. ianya salah satu langkah dalam hidup saya T__T

syukur sangat-sangat coz saya tidak pernah and kalau boleh memang tak nak menganggur terlalu lama. rezeki Allah bagi sentiasa ada. mungkin saya berkurang nasib pada benda lain tapi tidak rezeki kerja. my 1st job...worked as a Customer Service Representative di TMpoint Petaling Jaya. best gila. never forget it!

and....

saya hadiahkan diri saya dengan membeli mug untuk di bawa ke ofiz supaya saya rajin buat air and memberi energy pada saya buat kerja and berfesbuk/berbelog.


me and Naza

p.s: I celebrate myself with KFC. nom..nom...



0 comments: