Tag oh Tag dari hatikristal itu milik Kak Farah

Kak Farah! Nak bagitau kat Kak Farah niiii..kita tak boleh update belog. So gigih tak update thru emel?? tehhhe..thanx coz sebab tag kita. Appreciate that! T__T

 

·         Siapakah diri anda ri rumah?

     ~ seorang isteri dan perempuan.....teheheh.. :p

 

·         Siapakah diri anda disamping rakan?

~ entah! Tetibe jer tak tahu siapa diri saya. Hahaha..

 

·         5 benda yang anda idamkan tetapi masih belum tercapai

~ saya nak ada bilik yang penuh dengan beg!

~ saya nak baby.

~ saya nak pergi holiday selama 3 minggu tanpa henti!

~ saya nak bawa family pergi holiday

~ saya nak rumah sendiri

 

·         Siapakah nama pasangan anda?

~ Mohd Haizi Mohd Khair

 

·         Ceritakan 5 perkara yang anda paling suka tentang pasangan anda

~ Soft spoken

~ Penyabar

~ Sporting

~ Independent

~ ada bau tersendiri! I likkkeee!

 

·         Bila tarikh anda couple?

~ Serius tak ingat! Bila entah..

 

·         Apakah kenangan pahit anda bersama pasangan anda?

~ Gadoh la kot! I temper ok kalo gado dengan dia.!sebab die penyabar so nak kalau nak tunggu pujuk pun lama. Buat haku bengang jer!

 

·         Lagu tema cinta anda?

~ Miley Cyrus – Party In The U.S.A ßboleh?

 

·         Apa perubahan yang ingin anda lihat dari pasangan anda?

~ Jangan manja sangat! I jer boleh ok!

 

·         Tag 10 rakan anda yang lain

~ Tag Kak Farah balik boleh? Bha ha ha

 

 



1 comments:

farahfatihah said... [Reply to Comments]

hahahaha seyes ke kamu buat ni dari emel? huhuhu knp xbleh update kat opis?? sgt bahaya kah? huhuhuhunway thanks a lot