Clash of the Titans


okey. saya pergi tengok muvie lagi this week. Clash of the Titans.not bad. story pasal dewa-dewi. pasal kuasa. thats all! tapi serius best. I bagi 4 star. rasanya hero dia tu yang hero Avatar tuh kan?cuba uolls tengok. betul tak?

and lepas habis muvie nak pergi Papa Rich for dinner merangkap supper. thanx to Kak Mel Putih Gebu sebab bagi direction. T__T otw turun tangga nak keluar cinema 8, i found sumthing!

broadband? siapa punyerlah yer...??

and saya ambil bawa jumpa staf GSC. i hope owner broadband tu datang cari balik coz saya dah kasi kat staf GSC. i know agak mahal lah nak beli-beli stuff mcm tuh. pulangkan..pulangkan..saya harap if saya tertinggal barang hope ada orang pulangkan balik.

pernah ok tertinggal phone dalam cinema. time tu glamer phone sabun. nangis tak berlagu. lagi-lagi boyfren tercinta yang tinggalkan takkan nak marah pulak. ai sayang boyfren time tu. bongok erk? biar hilang phone jangan hilang boyfren. gila..gila. how stupid I am?

i dunno how to cheer me up since i know about next check up @ hospital. serius menggangu kepala. scary/ nervous and saya jenis tak tahan sakit. hellppp me.-_-,



2 comments:

mamamarissa said... [Reply to Comments]

jgn pk sgt dear...baik kita makan...paparich sedapppp kan...meh kita kayakan lagi papa :D

Shinnaz Ahmad Rasid said... [Reply to Comments]

mamamarissa : mau tak pikir kak jue...takuttt...kayakan???yelah..orang yang makan pun kaya dengan kegemukkan..sedap roti die kak jue..nom..nom..nom..:p