IRONMAN 2



lately penat gila lah. this week betul-betul banyak benda nak buat. ceh! apa benda je lah kan nak buat? me, nk buat projek gambar, projek itu, projek ini. haha. weekend ada wedding cousin sabtu ahad. kawan saya kawin. nak make up my PSP. nak pergi KLCC. nak cari orang yang sewa baju untuk Haizi..fuhhh...banyak gila and seperti biasa hari ini hari jumaat adalah hari yang singkat and cepat nak uruskan sesuatu. Haizi pun ada projek. projek ambil photo kids Takis Wariqissalam. coming soon~

mesti lah pening laki haku nanti.

dalam saya buat-buat busy tu kan sempat jugalah tengok IP MAN 2 midnight and IRONMAN 2 malam tadi. haha.

saya bukan addicted ok tengok wayang. tapi saya rasa saya perlu tengok wayang coz saya memang nak tengok. if i'm addicted setiap kali muvie keluar samada best or tak saya pergi tengok. haha.


malam tadi tengok IRONMAN 2. cinema mmg penuh gila. saya dapat seat hujung di kawasan tengah. ok fine saya sampai-sampai saja ada pregnant women and she slept. bahana IRONMAN 2 kan? gila lah. and....dia berdengkur. penat gila lah tu kan.

start jer cerita saya macam da bosan. sebab tak menarik minat saya. biasa-biasalah. saya tak tahu dia cerita pasal apa. yang saya tahu ada orang nak balas dendam dekat Tony Stark coz ayah dia dulu curi idea kawan dia rasanya. so, anak kawan ayah dia tu balas dendam lah kat Tony. anak sesama anak berbalas dendam. banyak gila orang jeles dengan Tony Stark coz handsome, kaya kan? hero tua. haha. awwwww...... Scarlett Johansson gila hot!

separuh dari cerita saya tidur...zzzZZZzzzz.. haha. I join orang sebelah. orang sebelah tido awal gila! haha.

so, tak boleh nak review or apa. pada saya cerita dia bolehlah..biasa-biasa.

so, pergi tengok IP MAN 2. haku nak tengok kali ke-2.



0 comments: